Friday, March 26, 2010

~~rindu semakin menebal.....~~

petang td, mkan lmbat lepas blik keje...ingatkan nk mkan lepas blik solat jumaat...tapi tgk langit da gelap....so, tahan lapa mkan lepas blik keje...mkan kat meranti(cafe yang agk terkenal kat utm nih) jer sudah....lauk cam biase, nasi, aym goreng madu n sayur....aku pun xtau, aku jd kurang selerea mkan kalau xde sayur...xkira la sayur goremg, rebus, ulam...yang penting ade sayur.....dlu mase kecik,menangis beb kne soh mkan sayur.....

After beli mkanan, aku beli air plak...kat ctu, air murah + sedap + berkualiti....sehinggit jer beb....aku rase, toke kedai air pon, kalau pelanggan ramai mcm tuh leyh jd jutawan....aku nih, bila la nk jd jutawan....then,tiba2 mataku terpaku akan satu bende.....berwarna putih, berbulu tebal, sgt comel....
arrrrggghhhh....macm mane MOK(mY lOveLy pEt) bleyh ade kat cni....dr jauh, sejibik beb....aduss...bila aku dpt jumpa ngn mok lg....minggu nih aku xdpt blik, sebb ade keje nk kne buat....semakin menebal la nmpaknyer rindu aku kat mok...hope dia hepi jer kat umah...aku nk ko makin gemok mok kat umah....mkan sume da siap...tinggal telan jer.....kat bawah kiri ni gmbar kucin yang aku jumpa kat meranti petang td...yang belah kanan tuh MOK....haaa..kan da nk same tuh....cuma, kucin kat meranti tuh betina..my cat is jantan..huhuhuh












minggu depan aku blik kmpung...nk jumpa family, n mok....n sepupu aku akan diijabkabulkan. da kawen sorang lagi sepupu aku nih...atas aku setahun jer..tapi da pon mendirikan rumah tangga...semoga kekal ke akhir hayat...kdg2 jeles tgk orang yang da kawen nih...tapi aku,hohohhoho...not ready yet....lame lg woo...abis je degree nih, insyaAllah ujung tahun ni...hopefully aku lulus dengan jayanyer...then my beloved father soh aku sambung master plak....aku ngh piki, aku nk sambung or x.....??kalau sambung, da mkan mase 2thun gak...then mesti kne keje, n dapatkan pendapatan tetap...xlame ker tuh sebelum aku pk pasal kawen.....tapi mesti lain kehidupan lepas kawen....cuak pon ade gak....mcm xnak kawen pon ade..nk enjoy jer dlu puas2....hohoohoho....

ari nih...semua mmber2 aku blik kmpung....ade yang study week...ade yang nk tolong sedare buat majlis kawen...tinggal aku, senol, bu n syam....hopefully aku dapat penuhkan mase aku dengan aktiviti2 yang berpekdah selain tido...hohohhohoh....nk tgk evolusi kl drift 2, mcm xsok tgk sorang2...so, tunggu kawan2 aku blik la baru tgk...ari tuh nk tgk, tapi tiket full...almaklumla, gempak beb citer nih.....sape yang nek lepaskan peluang tgk citer yang berbaloi tgk kat pawagam nih....

5 comments:

Anonymous said...

ehem2...igt ko rindu kat awekz comey...rindu kt mok ngupenye..haha...
mggu dpn ko blik umah ke?
g umah mizan x?

pY@n87 said...

hahahha....rindu kat mok.....
insyaAlah kalau aku sempat,aku g..aku lupa tarikh sma ngn spupu aku nikah....
ko g ker???

cik nad said...

suke kucing tu... =p

pY@n87 said...

kucin yang maner
yang kat meranti ker MOK???

Anonymous said...

pi'an
- ak tgk keadaan cuaca gelap ke ujan ke...hehe,,,myb g kot....tp not sure lg la...