Wednesday, March 10, 2010

fArM ViLLe

oh tidak....aku da mula terpengaruh ngn permainan online nih.....
mula2 aku xsuka men menatang nih..tapi tgk kawan2 aku mcm syok jer..tuh yang aku try main gak...ternyata syok la gak.....

tapi biase la...di awal2 pemilikan ladang, maner ade paper...just tanah baru ade beberpa lot..camne nk jd kaya???orang lain da jd jutawan aku baru nk start..hohohoho...kelako.....




tgk,neigbour pon xde lagi.....tapi cam menghayalkan la men game nih.....aduuhh...aku telah terjebak....xper...bak kata orang,sikit2 lame2 jd kaya..hohohoho...
sekurang2 nyer,game nih ade gak menggunakan akal fikiran, nk tanam aper, letak aper,jual aper untuk cari duit dengan lebih banyak....semua menggunakan strategi....ceh, yer jer aku nih...hahaha..selamat bercucuk tanam......!!

3 comments:

onniye*occuke said...

ko tpengaruh ngan sape??habaq sket..haha

pY@n87 said...

ade la....orang2 yang dok kat sebelah aku time keje nih....jelez jer tgk duit diorang byk...tuh yang nk join tuh

Dzailin Dzulkaflie said...

ish2..xsgke awk pn men farmville ek..haha..
sy da lm da block game 2 sbb game 2 sgt lah melekaN sy..huhuhu..
tp men game ni mmg bez..sronok jd pekebun yg berjaye..hahaha