Friday, March 12, 2010

~~meNgaPakAh.....~~

12.03.10

aku pon xtau kenapa....background blog aku xkuar gmbar.....terus xlawa blog aku nih...ijau jer semuanyer.....tyer mmber aku,mungkin developer ubah template....tu yang template blog aku jd gini rupa....hem...tunggu sehari 2..kalau still mcm nih gak....aku terpakwe la cari template lain...and adjust semula blog aku nih jd kemas seperti sedia kala...(kemas ker????)....huuhuhuhuhuhu...

petang nih ade appointment ngn budak nk belajo pasal crystal report viewer 2008....ade something stuck in my work.....hope dia dpt tolong masalah aku...sebb aku da dikirakan tertinggal jauh untuk mengejar misi seterusnya....

5 comments:

miss nara said...

aiyyooo da xcntikla blogg...carila yg laen hehe

miss nara said...

aiyyooo tkar la layout huhu xbest la ni....

onniye*occuke said...

dh ok blk dh cik pian..developer dh letak blk image ni..haha

pY@n87 said...

haah...aku pon da tgk td pgi...baru cdang nk ubah layout kalau ari nih still xleyh gak...
hhuhuhuhuh.....

annes said...

eh ko kene wat crystal report ke?? cm tau je..